Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

koppeling ontkoppelt niet

1 maand 1 week geleden #1332 door Gerard Klamer
koppeling ontkoppelt niet werd gestart door Gerard Klamer
Ik ben met de laatste delen van mijn tweede xs bezig. De koppeling blijft sterk plakken.
 de platen hebben allemaal een dikte binnen de grenzen uit het werkplaatshandboek. Ik heb een nieuw taatslager geplaatst en weet niet of er nu naast de drukring ook nog een gewone ring geplaatst moet worden. Die had ik er wel in gezet en toen wilde hij niet ontkoppelen. Schakelen gaat verder prima. Met lopende motor inschakelen staande op de bok, koppeling intrekken en dan achterrem gebruiken dan slaat ie af. Misschien dus een ring teveel?
1 maand 1 week geleden #1333 door Henk Lulof
Beantwoord door Henk Lulof in topic koppeling ontkoppelt niet
Dag Gerard,
in de bijlage staat een tekening van onze XS Duitse vrienden met de volgorde van de ringen.
De kogel en de paddenstoel zijn wel gemonteerd ? Instelboutje aan de linkerkant ook al bijgesteld ?

gr. Henk

Bijlagen:
1 maand 1 week geleden #1334 door Gerard Klamer
Beantwoord door Gerard Klamer in topic koppeling ontkoppelt niet
hoi Henk,

Dank hiervoor.
Dus toch een (dunne) ring naar het midden van het blok en de dikkere ring naar de buitenkant met het taatslager er tussen in.

Ik had aan de linkerkant een en ander diverse keren versteld. Ga het weer proberen.

groet
Gerard 
Tijd voor maken pagina: 0.241 seconden