Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Even voorstellen: Joram van Doorn

2 maanden 2 dagen geleden - 2 maanden 2 dagen geleden #1300 door Joram Van Doorn
Even voorstellen: Joram van Doorn werd gestart door Joram Van Doorn
Hallo allemaal,

Mijn naam is Joram, sinds enkele weken de trotse eigenaar van een XS650 SE uit 1979, mijn geboortejaar. Hiernaast heb ik ook nog een KTM 790 Adventure R uit 2020.
De Yamaha wil ik graag in een zo goed mogelijke staat brengen dus ben al flink aan het sleutelen gegaan. Niet dat ik een volleerd monteur ben, maar gelukkig biedt het internet en een handige collega en het nodige geduld veel uitkomst. Wat heerlijk toch dat bij de oudere motoren het allemaal (meestal) zo toegankelijk is. Ik kijk er naar uit, als de omstandigheden dit toelaten, om eens een clubdag, of sleuteldag bij te wonen.
Iedereen een vrolijke dag en veel rijplezier en veilige kilometers gewenst.

Vriendelijke groet, 
Joram

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.230 seconden