Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Even voorstellen

1 jaar 10 maanden geleden - 1 jaar 10 maanden geleden #1212 door Eric de Coster
Even voorstellen werd gestart door Eric de Coster
Dag allemaal,

Ik ben alweer een jaar lid inmiddels en zal mij nu toch maar eens gaan voorstellen. Mijn naam is Eric en ik kom uit Lelystad.
In augustus vorig jaar heb ik een van mijn jeugddromen eindelijk verwezenlijkt na 40 jaar, ik heb een mooie XS 650 aangeschaft. Een US Custom uit 1982. Ik had al een tijdje een US Custom SR250 SE uit '81 welke een hele leuke dikke brommer is maar ik wilde toch ook weer een motor hebben. In het verleden van alles gehad op twee wielen maar was daarmee gestopt toen ik na een mislukte operatie aan mijn rechterhand blijvende schade had opgelopen en motorrijden mij jaren lang niet meer zo verstandig leek.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus een tijdje geleden met de aanschaf van de SR250SE weer een beginnetje gemaakt. Met de XS 650 weer terug op de motor en dat met heel veel plezier.

Ik sleutel zelf een beetje, ik heb net de koppeling vervangen en de carburateurs gereviseerd en zal af en toe met wat technische vragen komen voor de kenners alhier.
De eerste vraag zal straks elders hier volgen omdat ik een paar 'dingen' onder het zadel heb liggen waar ik geen idee van heb waar ze voor zijn. Een electronisch knutselwerkje van de vorige eigenaar want nergens anders gezien op foto's van XSen op het internet.

Vriendelijk groet,  Eric.

Bijlagen: