Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Voorstellen.

2 jaren 3 maanden geleden - 2 jaren 3 maanden geleden #1132 door Timon1982
Voorstellen. werd gestart door Timon1982
Beste allemaal,

Mijn naam is Timon, ik ben 38jaar en woonachtig in zuid oost Drenthe,
Na een aantal jaren motor te hebben gereden op mijn Yamaha Dragstar besloten om toch op zoek te gaan naar een XS 650 Hardtail.
Helaas bleek het toch wat lastig om een XS , die het dichtst bij mijn ideaal beeld in de buurt kwam te vinden. Maar ik heb er een gevonden en gekocht. (zie foto) Het is/blijkt nog een redelijk project, maar dat was ook een beetje de bedoeling.

Op dit Forum hoop ik veel informatie te vinden over de XS, maar ook om met andere XS fanatiekelingen in contact te komen. En in betere tijden kennis te maken met de XStwin Klub.

Bijlagen:
2 jaren 3 maanden geleden #1133 door Bas
Beantwoord door Bas in topic Voorstellen.
Hele gave bike, welkom!
Wat voor een dingen wil/moet je er aan doen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Timon1982
2 jaren 3 maanden geleden #1135 door Timon1982
Beantwoord door Timon1982 in topic Voorstellen.
Dag Bas,
Bedankt voor je bericht,
Er zijn wel redelijk wat dingen die ik wil gaan aanpassen, maar het blok heeft als eerste wel wat onderhoud/reparaties nodig, gelukkig krijg ik daar wat hulp bij van de twin klub.
Daarnaast zou ik er wel graag een ander stuur op willen maken, en proberen forward controls passend te maken. Electra wat aanpassen en zoveel mogelijk weg willen werken. Andere tank iets groter achterspatbord, en ik denk dat ik nog wel meer dingen tegenkom :):)