Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Even voorstellen

3 jaren 1 maand geleden #989 door Ronald Ommen
Even voorstellen werd gestart door Ronald Ommen
Hallo mede rijders,

Als nieuw lid zal ik mij even voorstellen, Ronald wonend in Heerde.
Zo nu eerst mijn complimenten voor de site dit gaf mij veel informatie en de beslissing voor mijn huidige motor.

Alle mogelijke motoren bereden vanaf 21 jaar van een F naar een R Enduro tot supermoto enz, maar nu lopend tegen de veertig en al een tijdje zonder motor.(beter voor je rijbewijs en nog meer redenen). Naar lang zoeken naar een rustige leuke soort van cafe racer zou het bijna een honda CX500 worden. 
Maaaaar sinds kort toch in bezit van een XS2 want het kriebelde wel weer en wat is dit een prachtige motor. En met de XS verwacht ik lekker mee te toeren met het meisje achterop zonder vorige problemen :)
De XS is nu in compleet ontmantelde staat en echt een leuk project. Het blok ligt nu bij Jerry en is bijna weer gereed  maarja je komt wel meer dingen tegen van een dametje van 46jaar oud. Maar ik hoop toch eind augustus de eerste kilometers te gaan maken. 
Sorry voor mijn schrijven en grammatica hier ben ik niet echt een held in en zal ik denk ik niet veel doen haha
Mochten er nog vragen zijn dan hoor dat natuurlijk graag.
Hopelijk tot ziens in Kamerik

Groetjes Ronald