Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Doc Holiday

3 jaren 1 maand geleden #986 door Doc Holiday
Doc Holiday werd gestart door Doc Holiday
Hoi Allemaal,

ik ben Doc Holliday, (waarschijnlijk niet meer bekend daar ik een aantal jaar afwezig ben geweest) Alex de Groot is de naam 

Heel eerlijk gezegd kan ik zelf ook enkel Jos van Meel nog bij naam maar dat is vast de leeftijd!

Ik heb een eigenbouw chopper “”rigid”” merknaam en verlengde voorvork, politie sirene ....... en eerdaags maar eens kijken of deze te reanimeren is!

tegenwoordig Voorzitter op een schietvereniging van 280 man, en secretaris van de H-FT BeNeLux alwaar we de Europese kampioen schappen organiseren ( dit zijn lucht schiet wedstrijden op klapdoeltjes) dus nu helemaal blij dat ik de motorfietsen kan gebruiken voor woonwerk verkeer  daar er weinig tot geen tijd over blijft om andere dingen te doen zoals naar de open dag van jullie komen ( was ik serieus van plan)

Ik kreeg een tijdje terug een mailtje van iemand die vroeg of ik de chopper nog had, en sindsdien was ik af en toe eens op de site aan het kijken.
ik heb nog mijn twee truien en een riem van de XS650 en draag deze met regelmaat.

wie weet kom ik eens langs op een klubdag,

groetjes,

Alex 
2 jaren 11 maanden geleden #1021 door ArjanA
Beantwoord door ArjanA in topic Doc Holiday
Dat is idd lang geleden. De laatste keer was geloof ik op het 20 jarig jubileum treffen in Epe.
2 jaren 11 maanden geleden #1022 door Doc Holiday
Beantwoord door Doc Holiday in topic Doc Holiday
Dat is haast welzeker!

Ik ben al weer een aantal kilometertjes er op aan het zetten met woonwerk verkeer, en mogelijk volgende klubdag even aan waaien.

groetjes,

alex
2 jaren 11 maanden geleden - 2 jaren 11 maanden geleden #1024 door ArjanA
Beantwoord door ArjanA in topic Doc Holiday
Gewoon weer lid worden. En gezellig treffen bezoeken