Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Een verse XS eigenaar

3 jaren 2 maanden geleden #958 door Coen88
Een verse XS eigenaar werd gestart door Coen88
Beste Leden,

Na lang zoeken is het eindelijk zo ver. Mijn eerste XS650! Trotse eigenaar sinds twee maanden. 
Vandaar ook mijn aanmelding of het Forum en bij dezen mijn introductie.

Coen, 30 jaar oud uit Noordwijk aan Zee, Zuid Holland. Altijd " lichte" 1 cilinders gereden en nu tijd voor een motor die ik altijd al wilde hebben. 
Voornamelijk ervaring met het restaureren van Engelse auto's, maar brede interesse voor techniek en sleutel graag zelf. 
Ik hoop op het forum veel te kunnen leren en met mijn technische vragen terecht te kunnen.

Onderstaande XS gevonden op een liefhebbers forum, wellicht dat iemand de motor (en daarmee enige geschiedenis) kent? Alle infor is van harte welkom.
Er is in ieder geval al voor veel in geïnvesteerd en wat ik mij heb laten vertellen is er veel door Heiden tuning gedaan. (750 kit, Keihin carbs, Hyrd. koppeling en allerlei optische modificaties). Het plan is om in de toekomst hier en daar nog iets te verbeteren, wellicht acculoos te maken, maar voornamelijk om er veel plezier van te hebben. 

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dirk Hoitink
3 jaren 1 maand geleden #980 door Bas
Beantwoord door Bas in topic Een verse XS eigenaar
Welkom! Leuke fiets, plezier gaat vast lukken!
3 jaren 1 maand geleden #983 door Jan Smit
Beantwoord door Jan Smit in topic Een verse XS eigenaar
Welkom op het forum! Houdt ons op de hoogte!