Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Twee Nieuwe Dellorto PHF 36 gasschuiven

2 weken 6 dagen geleden - 2 weken 5 dagen geleden #594 door Hein Weijers
Misschien iets voor een van onze Klubleden?

link.marktplaats.nl/m1218948907

Voor Klubleden is de prijs € 50,- voor twee gasschuiven.:woohoo:
Bijlagen:
2 weken 6 dagen geleden #599 door Hein Kraanen
Ha Hein,
Los van het feit dat we naamgenoot zijn, rij ik ook met Dell Orto's PHF (ik neem aan jij ook).
Ik kan me geen andere reden bedenken, dat je twee gasschuiven aanbiedt, dan dat je er twee andere , met een andere afschuining in gezet hebt?
Klopt dat? Zo ja, ben ik zeer benieuwd wat je overwegingen daarbij waren.
Succes met de verkoop.

Groet, Hein
2 weken 6 dagen geleden #601 door Hein Weijers
Hallo Hein,

Nee, ik heb van een Duitse XS rijder een paar Dellorto's kunnen overnemen voor een vriendenprijs. In een carburateur zat een oude, nogal ingeslagen gasschuif met een code 50/3 (50 staat voor de hoogte van de afschuining en de 3 staat voor de helling voor de bediening van de acceleratiepomp)
In de tweede zat een nieuwe schuif nr. 10352, ook 50/3. Afgezien van een wat bredere aanslag voor de stationairschroef zijn die identiek.
In mijn zoektocht naar een nieuwe gasschuif kon ik 3 stuks overnemen. Ik heb maar eentje nodig, en in mijn verdere motorleven verslijt ik deze niet meer, dus de andere twee nieuwe schuiven kunnen voor een zacht prijsje weg.

Groet, Hein
2 weken 6 dagen geleden #602 door Hein Kraanen
Haha, je hebt mijn nieuwsgierigheid bevredigd!
Ik rijdt met nieuwe PHF 36's, onlangs bij Startrick (Hans van der Star) fine getuned.
Mijn Xs is een 750, Tornado nokkenas (vgl met Megacycle 250-30) en nu iets beter gedempte open absorptie megaphones. Bij Hans op de testbank kwamen we er achter, dat het iets lagere koppel bij lage toeren aardig opgelost kon worden, door de K5 naalden (standaard bij levering door Jerry), te vervangen door K4 naalden. groet, Hein
Tijd voor maken pagina: 0.161 seconden

vrijwilligers

Agenda